Powered By Blogger

Wednesday 15 August 2012

Tersenyum tak perlu kata apa2..

Tersenyum tengok gambar kahwin 'sahabat' aku nie...
Bahagia sangat...terpancar  kebahagian diwajah dia...
cukup buat aku tahu yang dia bahagia..dan 
sememangnya wanita itu layak untuk menjadi isterinya....
.aku tak risau sebab dia dapat seorang isteri yang sangat baik
 dan yang penting pandai masak..
hehehe.....

Kata-kata untuk 'sahabat' 

syukur akhirnya awak dah jumpa jodoh awk...
saya tahu dia boleh melengkapkan hidup awak..
dia dah jadi hak awak yang sah..
jaga dia baik-baik lebih dari diri awk..
tuhan dah rancangkan yang terbaik untuk kita..
ingat dulu  sorang..kini berdua
tak lama lagi bertiga...insyaallah
saya bahagia kalau awak bahagia..
saya sentiasa doakan kebahagiaan awk..

moga jodoh awk berpanjangan dan kekal hingga ke akhir hayat..
cepat2 dapat baby taw...
tak sabar nak tengok junior korang berdua..
Doakan saya cepat2 ikut jejak langkah awk..
^__^

No comments:

Post a Comment