Powered By Blogger

Saturday 11 August 2012

Jumaat punya cerita

aktiviti aku hari ini ..lepas jumaat pie cari baju raya....memang takkan jumpa sebab...aku tak bape minat nak beli...colournya bukan faveret aku....coklat...tak suka..tak suka...ikut tema makcik aku kahwin...takkan nak beli  2 3 kali kan...jimaatt..tapi masih tak jumpa....dari minggu start pose lagi dah mencari tapi sampai sekarang tak jumpa2..nampak sangat tak berminat nak beli..huahua...

lepas tue..pie check hp..sekali kena format...terus jem disitu...hp kerja pulak tue...mana aku transfer maklumat2 dalam tue...terpaksa beli hp lain dulu..buat sementara..habis bonuss aku raya nie..sape nak sponsor....mintak2 pakcikmakck still bagi duit raya...nak topup balikkk...dah kerja tapi tak kahwin lagii sooo kena bagi..paksaaaaan nie..hehehe..aku syak hp aku merajuk..sebab aku ada bgtahu nak cari hp...tapi bukan tahun nie..tahun depan...takmaw tukar tiap2 tahun dah..membazir,....

malam pulak pie makan colek...taw tak??colek nie yg specialnya hanya ada bulan puasa lar..kebanyakan kedai akan jual colek..colek..colek...ayah aku lar kata...yg kedai aku makan nie..agak tak kena dengan selera aku..huhu..nanti sempat au upload gambar 'colek' tue...

aktiviti bermula selepas jumaat sebab pagi tue aku tidooo...sekalisekala..lalallalaa...
ok bai..nak tido..sok nak cari hp baru..yang murahmurah sudah...


No comments:

Post a Comment