Powered By Blogger

Tuesday 14 August 2012

susah tidur

Sekarang nie aku susah sangat nak tidoo..stress aku..kita nak tido kena cukup 8 jam..nanti mula lar terangguk2 kat meja kerja..sebelum nie tak macamnie...kerja rilex tapi tidoo tetap awal..tepat pukul 9pm aku dah melepak kat katilll..tapi sekarang..walau pukul 1pg...mata still terbukak n boleh mengadap pc...aiyaa...kalau cuti aku tak kisah..nie hari2 kerja..streesss bila pikir...

Sepatutnya aku tido awal sebab badan penat...yelar bekerja sorang2..tapi lain pulak jadinya...eksen pukul 2 3 pg baru nak terlelap..tak sedar ape sok nak kerja..kalau pie mencucuk bintang takper..nie terperap ajer kat umah mengadap pc...aku syak..aku dah ketagih....ketagih mengadap laptop...mana mata tak rosakkan..kerja mengadap pc..duk umah mengadap laptop..

tolong aku..tak sangguppp...bukan tak paksa mata nie pejam tapi tak menjadi jugak..alih2 telan panadol 2bijik baru jalan..tapi tak maw lar mengamalkanya..tidak baik untuk kesihatan..aku rasa kena tukar cara tido aku...no laptop di katil...agak2 berjaya kaa???

cer cuba..cer cuba...

No comments:

Post a Comment