Powered By Blogger

Thursday 16 August 2012

Black Pepper Cafe

Hari tue kami sekeluarga pie berbuka dekat Black Pepper cafe..
tak pelan pun nak berbuka kat situ..mak aku ajak pie bazar..
aku agak kurang sikit nak beli makanan kat bazar..
trauma..takut sakit perut...tak sanggupp..
jadi mintak ayah aku pie booking..memeang rezeki kami..
kedai biasa jer..tapi makanan dia 1st class oo..
chef dia pun macam cheff hotel...smart..
layan ajer gambar yer..


menu-menunya..rasa cam semua nak..sangat tamak..semua nampak sedap.


macam biasa..menggedik sementara nak tunggu waktu berbuka..


sibuk ngan ipad..tak maw menggedik bersama kami..
 

kami punya mak..mak kami...dengan magzine nya..
 

 macam2 adeeee..


mushroom soup
daripada 10 bintang aku bagi 8 bintang..
 

grill tak silap aku...aku bagi 10 bintang..sangat sedap..


 grill jugak..yg 8 bintang..ayah aku punya makanan..


kami  order chicken chop blackpepper..
tapi ayah aku order chicken chop cheesy mushroom soup....sikit2 boleh lar makan..
nanti cepak muak..sebab dalam ayam tue dia letak cheese..

Sekian cerita di Black Pepper Cafe..

No comments:

Post a Comment