Powered By Blogger

Monday 27 August 2012

Entry di Raya ke-9

Aku dah start kerja di hari raya ke 8...sediihh betul..biasa aku masih bercuti lagi...tahun nie non ado cuti untuk hakuuu...benci!!benci!!mesti korang yang masih bercuti sedang menikmati lemang..ketupat..kuih muih raya...tapi ada aku keesaahh...*dalam hati nak jugakknakjugaakkk...

kerja sangat banyak..sangat banyak..dengan itu..dengan ini...arghh...tensiioon aku....banyak pulak program lepas raya nie...hadooi..aku jugak lar yg pening.....aku tension jugak pasal berat dah naik...dah lar susah nak turun..tapi sesenangsenang jer dia nak naikk..harap aku kerja sorang2 nie..akan kembaliii kuruss..tapi kurus ker...muehhmuehh..hemoo.hemoo..

entry raya tunggu keadaan kembali normal spt biasa...
okbai..nak sambung buat kerja sentaiasa tak habishabis nie...
>>___<<

No comments:

Post a Comment