Powered By Blogger

Monday 20 August 2012

Raya ke3

Harinie punya citer..melepak di rumah..tunggu org dtg beraya..menu hari raya ke2 adalah roti jala Dan nasi kebuli..nasi kebuli makanan org pahang..aku tak bape pasti..wakkakak..nasi kebuli nie..nasi dimasak dengan rempah macam lada hitm..ayam goreng Dan sambal..tapi kami Ada bust sup..aku tak sure sangt sebab aku bnun pukul 10pg..teruk anakdara nie...hee..tak maw ikut peragai aku nie..teruk!!petg sikit kami pie umah tunangnyamakcik aku...lepas tue..balk umahh..melayan org dtgberaya..malam..keluar pie cari makan..kedah mamak jerlerade bukak..n menu akuadalah toes nmaggie goreng..boleh di term sebab..dah agakk lapar..terima 1 berita bail..1berita kurg baik..yg baiknya..kak Lina selamat melahirkan baby boy..suka2..td Ada mms..pipinya rasa nak gigiitgigitt..hehehhee..berita mutant baiknya..anak kembar sepupu aku..baru meninggal..sebab apaaku tak bape pasti..kami baru 1st time jump a sikembar..yg meninggal nie si abang..Kecik sang bbt nie..kecian..aku nak pegang pun tak berani..akuharap mereka sekeluargatabah..plan esok.pie Kuantan melawat kak Lina n odw balk Ke muar..sangat tak sabar..wahai kaum keluarga sila men anti kamidgn Lenin kesabaran..moga semua berjalan dgn lancar...selamatkan perjalanan kami sekeluarga.

No comments:

Post a Comment