Powered By Blogger

Saturday 14 July 2012

kursus setiausaha UiTM Semalaysia

kursus Kelab Setiausaha UiTM Semalaysia muncul lagi....*sila baca dengan gaya iklan tora datang lagi...hehe..dushhdushhh...kami punya kursus hanya 2tahun sekali..soo bila diadakan memang keterujaan tue melebihlebih..kali pertama aku join kursus kelab setiausaha uitm buat nie, tahun 2010...bulan 4..dbtempat di uitm shah alam...dah lar baru lapor diri..tuptup kena pie kursus...bos comfirm pikir 40x nak bagi aku pie..hahahaa...*over ko...ampun dato...saya sayang bos saya...*matakeatas...

time nie semua setiausaha seluruh cawangan akan berkumpul...termasuklah sabah..sarwak..time nie jugak ko nak kenal n bersua muka dgn meke2 yg selalu ko call...sebelum nie ko borak kat hp..bila join kursus nie..ko nak sokseksoksek sampai tak tido pun ok...time nie cam jejak kasih pun adoo....yelar..yg senior..yg junior...semua ada lar..

untuk tahun 2012, kursus S/U UiTM diadakan di Felda Residence, Kuala Terengganu....gie ganung kiterr lar kitee yer....masa terima surat jemputan, awal2 lagi aku dah maklumkan kat boss...tapi bgtahu awal2 pun bos aku leh lupa...aiyaa bos....lupa sudah kaa...tapi takapa aku paham boss banyak hal nak pikiq..banyak hal nk kena ingat...nasib bos bagi pie..law tak saya boikot boss...*xberani pun der...

Antara xtvti yang diadakan..dinner..*wajib ada....sesi ceramah..*wajib ada...sesi mesyuarat agong..*sangat2 wajib...sesi bershopping...*nak kena sekeh law tak masuk dlm progam...hehehehe...

Aku rasa cam mewah sikit..kursus kali nie..macammacam dapat...time daftar..dapat tshirt,pendrive...tak termasuk lagi hadiah2 cabutan bertuah...kelab dah kayoooo...yeyeye....

Sedikit sedih...mr olym aku boleh pulak buat hal....beli baru kang baru taw.....nasib baik partner aku bawak camera...kalau tak sentap berkali2 ngan mr olym...ok meh layan gambar dinner...





 
name tag kami...nama aku selalu salah...tap xper typing errrroorr...ayat penyedap hati..


kak su dan....tak ingat nama....tapi nie PA shah alam..hai kak su..
sekian lama kenal kat telefon baru saya kenal kak su...kak su gorgeous....:))


nie pun PA shah alam..xingat name...sowry awk..:(


 kak azma n kak fiza....PA shah alam dan PA kedah...
kak fiza menang pakaian menarik xsilap...


kak ros....kakak yg memahami dan banyak bagi pandangan kepada adik2nya..:))
menggagahkan diri untuk join walaupun kesihatan tidak begitu baik..mekasih kakak..
tapi tak lama lagi dah nak bersara... ;((



 setiap meja kena berkaroeka...serius mereka memang sporting abis...




 PA lelaki kami...Mohsin n Zaman..(xingat name ko..)..
PA shah alam n n9..


Aku dapat dua hadiah..satu towel...n satu lagi set melamine....:))

No comments:

Post a Comment