Powered By Blogger

Monday 23 July 2012

Contest Raya by Sepet

Assalamualaikum...

Bila jer dapat taw si Sepet nak buat contest....yeaahh..nak join..nak joiinn..perkara pertama yg aku nak buat time masuk kje pepagi sok..buat entry..buat entry...yabedabedoo..beg free..beg free..walaupun belum tahu dapat ker idok..janji aku dah cuba....kalau menang..melaram lar aku dgn beg baruuuu time raya nanti...nanti bergaya sambil angkat2 kening...pastu suh cameraman fokus pd beg sesajor....koo ade...huahuahua....

Tetapi ada syaratnya...ko ingat freee semata2..barang baik punyer..cannot2...jom baca...aku copycut paste jer dari blog si sepet tue...sebulat2 aku copy..dasar pemalaskan..

1. Letak banner Sepet Shop kat sidebar blog korang, dengan ber-link kan http://sepetshop.blogspot.com. Banner tu mestila ada kat blog korang sehingga 10 Ogos 2012. Tak lama pun, tak sampai sebulan. Tapi kalau nak letak lelama apa salahnye..Hehe! Copy gambar ni


- done -

2. Lepas tu korang kena Like facebook SepetShop , sebenarnya aku baru buat, hahahaha! Takde apa lagi dalam tu, aku upload gambar je. Tengah berusaha nak siapkan. Jadi suruh korang like dulu takpe kan..ahaks! Marilah membantu saya merialisasikan impian saya nak tengok beribu2 orang like facebook SepetShop tu, ahaks! Angan2 tinggi, poyo!

- done -

3. Buat satu entry, entry yang sangat sedih. Aku nak tau cerita sedih korang, kenapa korang nak beg tu sangat-sangat. Sama ada korang takde duit ke, korang kena sara hidup adik2 sampai 11 orang ke, korang kehilangan dompet ketika nak beli beg ke. Tapi cerita tu mesti la sedih. Huhu! Nak reka cerita sedih tak kisah la macam mana sedih tu, update kat blog korang. Yang paling sedih akan menang.

- bab nie aku fail sikit...entry sedih2 nie kurang sikit lar..tapi beg free nyer pasalkan...aku pernah shopping beg dekat Sepetshop ..tapi dah lame kot xshopping beg..bukan sebab xpuas hati dngan kualiti begnya tapi tidak lar bekesempatan nak beli.....duit tak sempat oiii...bnyak nak pakai duit sekarang nie...dengan adik2 aku yg sambung belajar sekarang nie...dengan macam2 lar....jadi aku mendahuluikan yg mana2 yg berkepentingan dahulu....shopping lain kali boleh...lagipun Sepetshop selalu jugak update beg baru2...walaupun bukan selalu...tapi tetap uptodate...tak terbeli kadang2 tue...sebabkan dah lame tak shopping beg..aku tak ade beg baru nak bergaya dihari raya...sediihhhhhkann...sekurang2nya bila dapat beg free...bajet untuk duitraya leh up2 kan sikittt.....janji ada dari tak ada..-

- done -

4. Dan di akhir entry korang tu, suruh readers korang Like Sepet Shop , dan suruh dorang join contest ni sekali =) Maklumat lanjut boleh ke Blog Sepet The Gojes, haha!

walaupun aku takada readers tapi aku syakk ada jer yg baca..huahua...confident giler... so korang2 yang disayangi dan dikasihi...sila lar join contest nie...dan jangan lupa like fb Sepetshop ...

- done -

Untuk makluman korang2...juri adalah si Qery...kalau nak tahu sape si Qery nie...
sila baca blog si Sepet  tapi si Qery pun ada jugak blog Si Qery

Tarikh last buat entry 27 Julai 2012 dan pemenang akan diumumkan pada 
13 Ogos 2012 jam 9.00 pagi bersamaan hari isnin...

Dan si Sepet jugak ada sediakan untuk ahli2 fb join contest  nie..

akucopycutpaste ajer..
----------------------------------------------------------------------------------
OKEY NI UNTUK PARA AHLI-AHLI FACEBOOK PULAK. 
(terbuka juga kepada blogger yang ada facebook)
Aku tau korang takde blog, tapi korang nak jugak merasa handbag free. Ok boleh la. Tapi korang pun ada syarat-syarat jugak. Biasalah syarat nya simple aje ke. Jangan ragu-ragu untuk join k
1. Like Sepet Shop di facebook, boleh klik kat link yang aku highlight kan tu.
2. Share gambar-gambar beg yang aku upload kat facebook tu. Kalau nak tag kawan-kawan korang pun boleh. Sebab aku kan pemalu nak tag orang. Kihkihkih!
So aku akan cabut undi, sapa yang bertuah akan dapat la beg tu. mungkin lagi banyak korang share lagi senang korang nak jadi bertuah kan...hikhik!
Tarikh akhir untuk korang adalah lebih sikit, sampai 10 Ogos 2012.
Pemenang akan diumumkan pada 13. Ogos 2012.
-----------------------------------------------------------------------------------
 Hadiahnya tentulah Beg yang bernilai seperti dibawah..

Hadiah untuk bloggers

Tempat pertama Beg bernilai RM220
Tempat kedua Beg bernilai RM140
Hadiah untuk ahli2 facebook
Tempat pertama beg bernilai RM220
Saguhati untuk 5 orang (shawl yang gojes)
Link-link yang berkaitan :
last but not least 
aku dah join..korang bila lagi....
tak rugi pun mencuba...



3 comments:

  1. good luck..!

    singgah sini dan follow.

    http://dengarisaya.blogspot.com

    :)

    ReplyDelete