Powered By Blogger

Thursday 26 July 2012

Aku mimpi dia...

memang tak best bila time tidoo diganggu oleh mimpi2 yg tak bape nak best...rasa cam stress sangat....bukan mcam lg dah..tapi memang stress..lepas tue mula lar datang macam2...bermain dalam fikiran...daripada nak tidoo terus segar bijik mata...coooiii r....

alkisahnya hari tue aku termimpi pasal ex aku...bukan dia sorang tapi ngan bini2 dia muncul lam mimpi aku..aper kess..dan yang tak leh blaa nya..bila aku siap wish congrat lagi...terus terjaga dari tido n sentap sengsorang...aku syakkan..nie lar balasan pie terjah fb ex sendiri......huahuahua...aku saje jerr nak tgok2 wall dia kan..saje..sukahati...bukan apa pun...wall bini dia pun aku ade jugak pie terjah2...dannn dia masih sweeett cam duludulu....ok terus terpikir..apsal ekk aku tak kahwin ngan dia...soal jodoh kan...kita hanya merancang..yang di atas menentukan segala2nya....

selalunya Allah akan temukan kita dengan orang yang salah dulu sebelum temukan kita dengan orang yang sebetulnya...yep..aku percaya..setiap yang berlaku ada hikmahnya...apepun aku tetap doakan kebahagian dia..doakan kesejahteraan dia...sentiasa doakan yg terbaik untuk dia...:))

Senyum tak perlu kata apa-apa...:D



No comments:

Post a Comment