Powered By Blogger

Saturday 21 July 2012

Dian Cheeze...

Suka makan cheezy wedges??
Hantu cheezy wedges???
Suka mencuba???
atau bukan seperti diatas...ape2 pun boleh..

korang tentu biasa makan cheezy wedges kfc tue kan..jngan cube menidakkan....memg aku tak kan percaye punya....sekurang2 pernah cuba makan skali seumur hidup..tak makan langsung ook tapi itu over.....tapi yg memg xmkan tue xper....aku upload pict...okk baru tgok pict aku memang dah terliur...aku memang minat giler ngan mende alah nie...lagi sedap bile letak sos cili atas diaa...memeang terbaik...superduper..rasanya...


sekarang nie law ko terasa nak makan ko pie buat sendiri..sekarang nie dah ada jual cheeze powder....cheezy powder ataupun Dian Cheeze nie merupakan produk daripada Dianpixy Enterprise... korang nak..bancuh jer sendiri...bila2 pun boleh....jimat masa tak perlu ke kfc lagi semata2 nak makn cheezy nie....aku baru jer beli 2 paket....tak sabar nak buat..nyummy..nyummy...Respon daripada pembeli sangat memeberangsangkan....tak sabar..tak sabar nak try...buatan sendir...walaupun bancuh ajer...huhuhu..meh aku upload 1 lagi pict cheezy wedges kfc......nasib bukan bulan puasa......


Sementara itu kalau korang nak order...tak sabar nak tunggu respon aku..sila lar ker Dian Cheeze...
nanti aku update bila Dian Cheeze berada ditangan aku....xcited!!!!


Muachhhh..:))


No comments:

Post a Comment