Powered By Blogger

Thursday 19 July 2012

Bowling HotFM 2012

Assalamualaikum..
program bowling nie berlangsung awal tahun hari tue lagi....tapi i tak update pun..cumaaa kepochi kat fb ajer....aku kan memang gila glamer....hahahaha..aku boleh terjoin games nie scara tak disengajakan...time tue aku dgr hotfm kat opis...untuk makluman hari2 aku on9 hotfmnya ok...motippp!!!
aku isi form kat hotfm..lepas tue dia suh isi slogan camtue...xsilap aku kenapa nak join bowling hotfm nie..aku jawab ape entah...lupa sudah....aku sekadar mencuba nasib...

alih2 2 3 hari lpas tue pihak hotfm call..anntara perbualannya lar...ingat2 lupa oykeh..
 kakak hotfm : awk nurul....ada isi form untuk bowling bersama hotfm yer..
aku  : a'a...
kakak hotfm : awak terpilih...tapi disebabkan geng fafau dah penuh..awk join usop punyer team bolehhh..
aku : alar yeke...tapi boleh lar....sy ok jer..janji hotfm punyer team..
kakak hotfm : tema team awk hitam..awk kena ada kat kbmall..pukulll....

alar.aku memang tak kisah team mane pun..sekadar suka2 jer..setiap team ada 4 org (peminat) + 1 org (penyampai hotfm)...team usop pun leh tahan ok..bro megat tue sngt terreerrr....sebab dia lar team kami menang....bukn naib johan @ saguhati tapi JOHAN ok...hahaha..kami menang title Raja Bowling HotFM..suka2...dapat wang tunai RM800..sorang rm200...sape nk bagikan...kami bukan sangat nk menang tp kepuasan tue yg penting....*ayat juara memang camnie...tapi yang pasti comfem kak fafau menyesal tak pilih aku...*kate kauuuuu!!!
walaupun pict dah lapuk..layan kan ajer....:))

sesi pengenalan peminat + penyampai..
 ko tgok core bro megat....takker terrerr tue..*ko ade..




kami menang!!!solesole!!



syukur!!!!!

 bersama FBI yg memang sporting...kepala bkilat ok..:))

 

bersama AG...aku minat giler dia...sejak tgok kat MHI masa mula2 jd pengacara....
ohensemmmm...fifi sukee!!

usop!!

hotfm kelate!!



kak fafau...comel +sweet gitu..

























 sekian...:))
pengalaman yg tak leh lupe...:))
nex time leh join lagi....

PICT : hotfm dan sdn bhd

No comments:

Post a Comment