Powered By Blogger

Tuesday 17 July 2012

kahwin??kahwin??

kahwin???kahwin dan kahwin....
cer habaq mai sape yg xnak kahwin kan..
hidup saling lengkap melengkapi...
kehidupan lebih terurus...kehidupan lebih menyeronokkan..
law time bujang pikiq sal diri sendiri..bila kahwin..
kena pikir sal pasangan kan..*kata2 dari pasangan suami isteri k...

nape aku wat entry pasal kahwin??aku nak kahwin?
ye memg nk kahwin tp bukan sekarang..hehehehe..*ayat nak propa jer kan..
aku tak bersedia lagi....n bukan masanya lagi....
bkerje hampir 3 tahun di utm+uitm...masih lagi belum memberi suatu kepuasan kpd aku..
masih sngt baru...bnyak yg aku nk belajar..bnyak yg nak cube..
umur baru 24 k...24...masih mentah lagi...
kalau zaman dulu2 leh lar kahwin muda...
tapi zamn yg serba moden dan canggih nie..pastu bnyak godaan..cobaan..
mustahiilll!!!fullstop!!!!*bagi cam aku nie lar..emo tetibe...hahhaha..sengal ubi,..

bila bkerje nie..adat lar..org duk tanya..bila maw kahwin??
bile nak makan nasi minyak..bila..bla..n blaa..sekadar  23 cth saje..
cam2 klu kowrang bg...kadang2 aku wat xtaw jer..
kadang2 aku nk goreng..aku goreng jer...hehehe..
mendirikan masjid nie sangat mudah.....se simple nk baca abc kan..
tapi nak memastikan masjid tue terus utuh...kekal abadi...xmudah..
kalau xade persafahaman..xade keserasian....ko tiup leh roboh...

kalau boleh..kahwin sekali seumur idup.....xmaw berkali-kali...

ok2 disini aku nk buat pengumuman sikit...
wahai family2 ku....wahai sdaramaraku...wahai...kawan2ku..
dan semua2 lar yg mengenali diri ini...diseluruh dunia....*ko ingat ko artistikkk..
kalau aku nak kahwin...aku akan bagitahu punyer..
cepat atau lambat..aku xada jawapannya..
kita hanya merancang..tuhan yang menentukan segalanya...
kita xtaw kalau sekarang aku kata xmaw kahwin tuptup..
sok2 ko terima jemputan aku.haa...
haa..haa..xtaw...haahaa..xtaw..
jeng..jenjg..jenjenggg...
xOxO..caw..cincauuu...


No comments:

Post a Comment