Powered By Blogger

Saturday 25 May 2013

Hujung minggu

Esok...26 mei..dannnn seterusnya sebelum ke bulan baru..ada beberapa boss dari shah alam akan datang..myb menjadi boss yg terakhir aku raikan..selepas nie..bila dah pindah tempat baru..myb tak macam sekarang..aku memg suka jumpa orang nmeraikan diorang..aku suka semuanya sempurna...bila kitaberhubung dengan diorang..kita akan mengenali personaliti mereka..aku tak tahular luahkan dgn kata2 tp hakikatnya aku suka dengan kja itu..walaupun penat tapi bila mereka sudi dtg tmpt kita..rasa macam wallaweeii...ada2 org bos dari shah alam..yg sorg aku xpernah lg jmpa..dan sorang lagi..dah 2 3 kali jmpa..yg nie..bos sangat sempoi...sangat coollll..tapi kja dia nk tiptop..aku rase semua bos nk kja yg tiptopkan..aku berharap minggu terakhir ini akan berjalan dengan lancar...surat pertukaran tak dapat lagi...tapi xcited..xsabar..n hal pling best aku dh diluluskan cuti 2hari..rabu n khamis..double2 xcited..moga bulan baru..pembukaanyg baik untuk aku...plan aku nk balik muar..yeah..muar i'm coming....

No comments:

Post a Comment