Powered By Blogger

Tuesday 7 May 2013

kisah 07 mei

Assalamualaikum....dan Salam Sejahtera...

Selamat Pagi semua.....

Jangan pelik sebab aku laju jer update ketika ini...

kalau asyik beupdate tue maknanya...bos aku non ado..*rasa nak lompat bintang ajer...

kalau lama tak berupdate..tue tandanya...kebizian yang melampau..

takpun..kemalasan yang melampau dan teramat sangat..

Aku ada satu penyakit..suka snap pict..kononnya nanti leh share kat blog..

tapi akhirnya ia hanya setia didalam camera @pun hp.....

malas nak edit pict...malas nak transfer....malas yokkk..

ada tak alat bila kita jeling jer..alat tue dah tahu kita nak dia transfer ker mana...

macam boleh baca fikiran kita...oOOo...doraemon sangat...

tak payah pelik kalau aku asyik upload pict yang sama..

bos aku tak ada..tapi kerja still ada....nak kena filing arini...

boleh tak file2 tue tersususn sendiri.....ikut isyarat mata aku nie..hehehe..

ok lar nokss aku nak pie buat kerja...nanti dah boring aku jenguk2 kat sini...

sebelum terlupa..pru dah abiskan...jadi udah2 lah bercerita pasal pru nie..pening kepala teman..

aku bukan nak menyebelahi sapa2....adat pertandingan..menang kalah...

andai kata ianya tidak berlaku dengan adil...biar lah Allah yang mengadilinya...

menjawablah mereka diakhirat nanti..

apapun tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia kita dah tunaikan...


peaCe no War

sekian terima kasih...




No comments:

Post a Comment