Powered By Blogger

Tuesday 14 May 2013

tidurku tak lena

baru menggedik nak update...hihihi..

bila kemalasan menghantui diri kuuu...

xade mood sebab..entahlah..xade mood..

n sekanrang aku susah betul nak tidooo..

kalau sebelum nie..aku letak jer kepala kat bantal...

comfirm terlelap..siap pakej dengan air liur basi lg...

macam2 peta ada..kalau nak pinjam sila pm..hee..*ini tipujer..

aku syak aku banyk sangat berpikir...over limit..

macam org lain xberpikirkan....apelah ko nie..

aku agak lar kan..sebab..payah giler nak tido..tapi badan penat..

kadang2 tue saje jer memenatkan diri..sebab nak pastikan aku dapat tido dengan lena..

tapi tidak menjadi...what should i do!!

kadang 2 3 jam jer aku leh lelap lepas secara otomatiknya terjaga..

tapi bila alarm bunyi baru mengada nak snooze memanjang alarn tue...

tidak ku paham diri sendiri..atau aku kena tukar tempat tido...

skunk aku tido kat ruang tamu..depan tv..

atau kena beli buaian mcm pict kat bawah..baru tidoku kembali lena....

nampak tak motipp nya...hahahahaa...


No comments:

Post a Comment