Powered By Blogger

Monday 20 May 2013

kisah dihari ahad

Hari ini aku dapat suatu berita..yg sejujurnya memang sesuatu yg aku harapkan... alkisahnya..bos panggil petg td..so dipendekkan cerita..dia bgtahu yg akan ada pertukaran staf disemua department..n aku memang sedia maklum pasal pertukaran nie..jaditak tkejutt sangat lar...n bos bgtahu yg aku jugak akan ditukarkan..aku nk lompt bintang memang sangat over...so tunjuk muka biasa2 ajer..tapi yg tak bestnya..aku tetap kena msuk metg pengurusan..n bantu tugas di pejabat n tugas korporat..ingatkan bila dah kena transfer dapat say bye2 kt hal2 cam gini kan tapu ngupenya idok...ko lupakan ajer yer...tapi Aku syak bos sajenk sedapkan hatiku..buat2 mcam i nie msih diperlukan..sebenarnya...ko pr x bgus..kje xberes..so i pindahkan u...hahaha..negatif giler kan..kata dia tranfer dibuat sebab nk bg pengalaman..yeah good ideas...3 tahun dah aku kt pjbt tue..so..why not kn..kje kt pjabt aku memg penat skit..itu ini..semua ko kena ambik taw..kje kadang2 hujung minggu..tapi sebabkn i singlemingle i tak kisah pun....memg 100% aku fokus pd kje..wpun peratusan tu turun naik..naik turun..yg best kje kt sini..kita jumpa ramai org...dato..datin..segala org ko jmpa..ada yg cerewet..ada yg so so..ada yg mcam hari2 datang pun xper..oh ye aku hanya ada pap saje..kerani non ado..jadi bnyak perkara yg aku belajar..tak kisah lah kena transfer kat mana kan..yg penting pengalaman yg kita akan dapat..myblpas nie hajat aku nk smbung belajar..akan tercapai...korang doakan taw....hjat nk kawen..awwww....gatal!!pepun moga tmpat baru bg 1001 pengalaman kat aku..n aku rasa aku akan ok dgn bos baru..sebab aku lg kamcing dgn dia..apa2 aku bgthu kat dia..cerita kt dia..dengan bos lama..ok jugak..cuma ade jurang..yelar dia kan bigboss..i nie sape larkan..aku doakan moga semua bjalan dengan lancar..setiap yg tjadi ada hikmahnya...think positif beb..:)

No comments:

Post a Comment