Powered By Blogger

Thursday 27 December 2012

Si T datang jugak...

Hai2....sambil lambai2 tangan..hehee..

Si T mai....walaupun datang mengejut...yeah..serius mengejut..mane taknya...sepatutnya dia datang ari jumaat...pastu muncul hari sabtu..hari jumaat aku dah perang ngan dia...jadi bila dia call hari sabtu bgtahu dah nak sampai machang...memang aku tak percaya lar...lebih2 lagi aku ngah syok tido..petg2 kan..hujan lak tue...sejam lepas tue..dia call bgtahu ada kat luar uitm...aku tak percaya lagi tue...sebab...entah..x percaya..

dan tetiba ...tetiba sangatkan..dia dah ada depan rumah aku...hee...terkejut + happy ...walaupun bila tengok depan mata masih tak caya...dia datang jugak...terima kasih Ya allah...Dengan hujan segala bagai..akhirnya ketemu jugak kami buat kali kedua...

Dan bermula sesi dating kami sehingga hari selasa...berdating lam kete yg banyak sebab musim hujankan...tak leh cite lebih2..tapi aku nak bgtahu yg aku sangat appy dia datang....senyum sampai ke telinga....Insyaallah kalau diizinkan..aku pulak akan ke kedah.....


No comments:

Post a Comment