Powered By Blogger

Saturday 1 December 2012

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Tahun 2013


Masa study....sibuk menunggu nak dapat PTPTN...yelar macam2 maw beli...
Macam aku  PTPTN bagi sikit jer kat aku...org lain dapt 2+++ aku hanya dapat 1+++
Tapi xper nanti nak bayar xdelar banyak sangat kan..org lain tiap2 sem boleh kata tukar hp baru....tapi aku xade sebab..aku memang belanja untuk makan..shopping.n macam2 lagi lar..

Sekarang bila dah kerja...menunggu gaji tiap2 bulan...duit gaji tue...guna untuk bayar apa yg patut..beli apa yang patut..bila dah kerja nie..duit gaji yang kita terima tue...kepuasan dia lain sikit...
sebab kita hari2 datang kerja...jadi duit tue kira macam habuan lar....memang nikmat...
hasil penat lelah kita bekerja...

Jadi aku ada uploadkan jadual pembayaran gaji bulanan tahun 2013..
sangat gigih kalau bab gaji kan..
bulan Disember pun tak habis lagi...
dah upload yg 2013 pulak..
memang lar kamu nie..memang pintar..

^___*

 

No comments:

Post a Comment