Powered By Blogger

Friday 14 December 2012

Renovate mengecikkan pejabat

Salam Jumaat disanesini yg bekerja...

Harini i pun bekerja oykeh....pasrah lar ok..terima dgn redha..hahaha

haruslah kena kerja sebab nak ubahsuai opis ku....nak mengecikkan ruang2 pejabat...org lain renovate nak besarkan opis..aku mengecikkan opis...sebab yg keja hanya aku sorang..wahh statement berani mati punya...hahahaha...sebenarnya renovate bilik fail..merangkap jugak pantry dan bilik solat aku...dan renovate jugak bilik air bos...bos aruslah tidak dilupakan...bos yg bagi kelulusan...lepas nie..comfirm bilik bos macam hotel 5star..comfem rase nak tido lam tue...hee..motip puji lebih2....


sesi pembungkusan bermula....aku tak caya pun leh berhabuk..yelar.bilik lain yg diketuknya...
sekali tengok............nangis kejap..habuk giler....



dah macam opis yg ditingaltinggalkan dah pun...
i pun ditinggal same..
apekah ini....


bos law tengok nie comfirm x ngaku pjabat dia...amboi2 bos..


tapak pengubahsuaian...yg tak tertutup itulah meja aku...nangis lagi..
 

konon ambik bukti2 habuk..sekali xnampak...


terupload sekali..tuan tanah...keta ko berhabuk lar nokss..


bukti habuk...seee....dasyat tak....sila angguk...paksaaaaan nie...

disebabkan yg buat nie org indon bukan islam kot...maka time rehat aku bertapa diopis jer....
bos diorang dah balikan makanan untuk meke n aku sekali..
nie tak tahu abis pukul bape...sebab diorang ade tempoh hingga hari ahad sahaja..
arini org ajak aku pie makan nasi minyak...
gayanya memang melepas lar...
sedih lagi...
takper,..demi tugas yang tercinta..

No comments:

Post a Comment