Powered By Blogger

Wednesday 12 December 2012

kisah 11122012

welcome back!!!

cuti sehari jer tapi welcome back bagai..hahahha..suka hati i lar kan...saje ngade..dushhhhh jauh2....semalam seharian aku melepak kat umah jer...dah katanya nak baiki rumah...jadi haruslah tuan rumah ada kan...lame ok..ok tunggu diorang siapkan kerja2 pembaikian...rumah lamakan..macam2 masalah lar...masalah air n elektrik..tang air aku xheran sangat..yang aku heran elektrik..dah bape kali entah aku halfday..kadang2 cuti semata2 nak suh baiki elektrik kat umah tue...tapi tetap x menjadi..tapi semalam aku agak berkeras..bukan mengugut ok..aku nak bgtahu borang report kali nie..aku nak tulis yang ayat sentap2 sikit..nak report kat bos besaq diorang...so bekerja lar diorang sampai ke petang...wlaupun t/hari tue diorang dah caww...sebabkan kekerasan itu..diorang datang balik..siap bawak...staf fasiliti..hadoii..nak tergelak aku tengok diorang..tahu takutt...

Bukan sesuka hati aku nak gertak diorang..tapi aku stress..sebabnya tak pernah setel masalah elktrik kat rumah tue...sampai pernah aku cakap..bila aku dah keras kejunggg kat situ..baru korang terhegeh2 nak datang baiki...see..see..i garang ok...aummm..tetiba..hahahaa...

lepas tue aku mintak org pest control..aku tokey anai2 ok...beratus2 dah aku menternak anai2..cukup sifat lah..tue yg mebiak bukan main kencang lagi...malam2 ko boleh dgr bunyi diorang mengawan...ker bukan mengawan..aku pun tak tahu..asal boleh jer kan...hehehe...haritue..aku dah spray dgn  minyak tanah..1 rumah ok...konon nak kawal pembiakan diorang...kat siling memg dah xade..tapi kat atap rumah lak diorang membiak..cerdik taw...kalau kat atap memang aku xdapat nak spray..bijak..bijak..memang bijak...

nak citer sal aku pulak..aku lg sekali kena ketumbit...aku syak aku pie makan kerang lar...musykil kejap..sejak bila aku xleh makan seafood nie...aku dah pernah kena sebelum nie..baru lagi aku rasa..aku pie check...n dr tue kata aku ada alergik dgn seafood..aku bantah bukan main lagi..hahaha..sekarang dah terbukti....lepas nie makan kena pantang lar....aku sakit mata..diorang leh kata aku ngantuk n aku nangis...omgoshhhh..

oh..sila cepat baikk...n rumah ku....xmaw buat perangai lagi...plisss....aku nak stay lama kat umah tue...

No comments:

Post a Comment