Powered By Blogger

Monday 3 December 2012

Kek Kahwin

Cerita Kahwin aritue tak abis lagi..tetiba citer pasal kek kahwin..
tak paham betoll lar..
gambar kek nie...bukan aku yang punya..aku jumpa kat facebook...
terus terasa nak makan kek + strawberi...sape yg preggy nie..tetiba aku yg mengidam..
tajuk adalah kek kahwin sebab..aku nak kek camnie time kahwin nanti...buat ketika ini..
Aku bukan lah penggemar kek...sebab..bila aku makan jer otomatiknya aku pening..n nak termuntah..
zaman kanak2 riben dulu..aku bau kek jer dah afening semacam..
tapi sekarang nie..kalau xberbau macam sesuatu kek tue..
aku bedal aje lar..pening suku kira..
kek nie dah berjaya menggoyahkan imanku ini..
wahhh gitu....
hai abang..i nk kek camnie taww..sambil kenyit2 mata..berangan..hahahha
^___^


story majlis kahwin nanti aku upkan yer...

No comments:

Post a Comment