Powered By Blogger

Saturday 15 December 2012

Aku dia dan tong sampah

Aku masih di opis...lalalalallaaaa...baru jer lepas layan citer aku dia dan tong sampah..lakonan beto dan saleha..so sweett..bg aku lar..kalau koran rasa x sweet terpulang..tapi aku like citer camnie..yeah..aku kan minah sweet..hahhaa..perasaaan lebih nie...citer nie pasal..si amir(beto) dan si shahnaz(saleha) baru lepas break dgn pasangan masing2...so masing2 cuba nak lupakan ex..so diorang nak buang kenangan..kenangan diorg tue surt..n diorang terserempak di tong sampah..n kemudian korang layan lar sendiri...hahhahahahaa..dasar pemalaskan...tapi seriusly aku amatamat suka cerita nie..antara dialog yg kita boleh(untuk akular yer)gunapakai..sebenarnya bukan gunapakai..tp leh nilai sendiri..ehh..entah aku pun payah nak terangkan..korang layan ajer lar yer.....'Jangan cuba ubah diri sendiri untuk orang lain..sebab awk dah memang sempurna',..kalau betl dia sygkan awk..dia takkan suruh awk korbankan impian awk..'....Kesimpulannya aku suka ngan cerita nie..yeah..

No comments:

Post a Comment