Powered By Blogger

Thursday 27 September 2012

Selamat Hari Jadi Mr Azam


Selamat Hari Jadi Mr Azam
Semoga Dipanjangkan Umur..Dimurahkn Rezeki..
Dipermudahkan segala urusan...
Semoga berjaya Dunia & Akhirat..
Semoga menjadi Insan berguna..


Adik aku..dah besar budak nie...huhu...sejak 2menjak nie...dia selalu teman aku pie mana2..
tapi ada upahnya....ko belanja lar dia apa2...*takikhlas..hahaha..
tak kisahlar..kalau aku tak bawak dia..bila masa aku nak belanja dia...*aku kakak yg baik..
sekarang nie..aku dah kurang masa dengan dia..dah lama tak layan bowling bersama...
tapi aku dah sogokkan ipad aku kat dia...hahahhahaa..*tuepun pikir 40x...dasar kedekut...
dia pernah bagitahu syg aku sebab aku ada ipad...*kejamm..coi..
pepun..aku tetap syg budak mokmok nie...
^__^
 



No comments:

Post a Comment