Powered By Blogger

Thursday 13 September 2012

Hari ketiga

Seperti yg sedia maklum..aku berada di kl ketika ini..wahh skema ayat aku..huahua...aku ada exam..yep susulan dari exam isac aritu..keadaan agak tidak memberangsangkan...aku fikir..huhu..tak maw citer bnyak2 pasal nie..think positif baby....sok nak balik muar..hari ahad rumah tok sedara ade kenduri sikit..n malam tue baru balik ker kelate...n isnin kerja...macam tak sabar nk pie kje..bukn rindu dengan kerja2..tetapi risau akan kerja yang berlambaklambak... Dan aku rasa lagi lama disini..aku boleh bertambah mokmok..tak maw..maw taknya..mcd sesajor..pitam jap...N kerja berjalan..memperabih duit...stress ahkak..dah lar tengah buln..ok lar..pict2 non ado..so takleh panjangpananggggg entry..nanti bosan..tak seronok yer...nitenite semua....

No comments:

Post a Comment