Powered By Blogger

Thursday 6 September 2012

Ceritera 06/09/2012

Assalamualaikum..

Semalam selesai sudah majlis hari raya..akhirnya....selesai sudah tanggungjawab yang tak tertanggung...yep..pada aku semuanya berjaya..walaupun ada kurang sikit2 tak per..next time boleh dibaiki lagi..lega giler rasanya bila dah setel...

Hari ini aku datang dari kb...pukul 6pg dah kena bangun..mulamula nak pie ngan kakk opis..sekali dia sms bgtahu umah dia kena pecah masuk...sO..kelamkelibut disitu sebab sape nak hantar aku..alih2 aku kejut adik n kakk aku untuk hantar aku pie kerja pagi nie..sebagai balasan aku belanja makan pagi..hehehehe...n makan malam...yeye..sebab kerja punya pasal ai sangguppp...

Datang dengan muka tersenyum..sebab lega program setel..bila masuk jer seseorang....n lepas kena bOooobOOo ngan dia...aku rasa down gila...rasa macam nak lari keliling kampus...fikiran tak betull memang camnie..tapi ok jugak..leh kurus..nak jugakkk..hehehehe..

apa lar kesalahan yg aku buat sampai camtue sekalikan aku rasa...kesilapan aku sendiri...memang silap aku...aku taw tak sepatutnya aku buat silap tentang hal nie...memang tak patut..aku kata apa pun tak guna sebab hal dah jadikan....menangis air mata darah sekalipun takade makna...

Tapi aku agak kesal bila dikatakan cuba sabotaj...tak pernah terlintas sikit pun aku nak jatuhkan apatah lagi sabotaj tempat aku mencari rezeki...mustahil ok...aku bekerja tak kira masa..tapi ini yang aku dapat..aku tak kisah buat kerja orang lain...tapi nie yang aku dapat...mulut bising2 pun aku tetap buat..serius aku rasa cam down giler r td...frust bila kena tuduh camtue...aku dah mengaku memang salah aku..tapi jangan lar sampai kata aku nak sabotaj apa..

Aku tahu ada yang cucuk jarum kalau tak takkan kata camtue...hari nie..sentap sengsorang...sakit jiwa aku...kesalahan aku nampak jer..kesalahan yang org lain buat..aku jugak yang dipersalahkan....takper..TUHAN tue MAHA ADIL.....

No comments:

Post a Comment