Powered By Blogger

Sunday 2 September 2012

02 September 2012

Assalamualaikum...

short entry setelah autopost saje..hehehe..sekarang nie aku masih lagi kebizian terlampau....gambar raya pun tak sempat tunjuktunjuk kat korang..tak banyak pun..sebab hanya famliy aku saje yg menggedik di kampung pada raya pertama..cam kosongkosong...feeling raya tue tak sefeeling raya di johore....

sekarang nie sibuk nak buat sambutan hari raya uitm..soo haruslah bizi kan...walaupun tak pegang apa2 j/kuasa....kerja tetap ahkak yg buat...membantu mekemeke yg memerlukannya...kalau tak betul aku jugak yang kena...tak pasal2 kan..takpertakper..tanggungjawabkuu..

lepas habis program raya...siap2 untuk exam lar pulak..exam jabatan....dah lar tarikh sama ngan adik aku upsr...bos aku siap gelak sakan lagi...kata sama level ngan budak upsr...sentap kejap..huhuhu....takper bos..ada ubi ada buss..ada hari boleh ku balas....hahahaha*gelak sukahati..

apa lagi ek..xtvt.....non ado xtvt nak diceritakan sebab...sangat pemalas nak mengedit gambar....hehehe..
okbai...nak sambung call tetamu untuk vip majlis hari raya..
ddadaddidduu....

No comments:

Post a Comment