Powered By Blogger

Monday 24 September 2012

Gambar Syawal dibulan Zulkaedah

stok bunga api n mercun...
*main dengan kawalan orang dewasa..tapi jangan ko yg over..

baju raya anakanak dara datin SS...nampak sangat baju aku tak bape nak glaammmmkan..

Sesi bermaafan....
muka tetap kena senyum....
muka apakah ini???
dapat duit raya tersenyum riang...

muka din yang serius tapi mampu tersenyum...
abaikan sesi bergambar dibelakang tue...


aku n azam...sayang aku sebab aku ada ipad..apakah??

mak dara pun sama..genetik yg samakan..


walaupun tak berapa nak raya tapi sesi bergambar tetap ada...









muka bajet comelllll!!!









Saja nak publish gambar raya....walaupun sangat terlambaaatt...
dah lar lambat upload sekali tunggang terbalik...hahaha...
prinsip aku senang janji upload dari non ado..

No comments:

Post a Comment