Powered By Blogger

Monday 10 September 2012

Desktop Background

 Aku sangat cerewet kalau nak letak wallpaper kat desktop...
bukan cerewet yang melampaulampau..tapi yang cerewet untuk memudahkan kerja..
kalau ko letak gambar tue background putih..color2 sikit jer...
ko memang susah nak tengok folder..
contoh picture love yg ada kat bawah nie...memang sangat sweet tapi...
akan nampak macam serabut sikit...bagi aku lar...
seperti ini hasilnya...nak mencari tue agak lemmm sikit...
tsk..tsk..tsk..


tapi ikut suka korang lar nak letak pict apakan..ikut kesesuaian..
macam aku tak suka yang menyusahkan nie...
aku agak kerap jugak tukar wallpaper supaya aku tak jemu..


2 3 wallpaper yg aku jumpa kat internet..sangat2 comel + sweet macam aku...*pitam..hahaha
walaupun colourful tapi aku suka..
ibarat macam katakata dibawah...

Make your days aLways be coLorful  and bright.



wallpaper camnie aku suka lar...nampak sebijikbijik folder yg ko nak..
memang ohsemmm lar..



                                     tips aku..kalau nak pilih wallpaper biar sedap memandang...
tak serabut sangat....yang comel2 jer...
baru semangat ko nak mengadap pc dari pkul 8pagi - 5petang
bila tengok yang cantik2 n sweet..segar bijik mata..
hehehe..
ikut sukahati koo
tapi awas jangan ko letak wallpaper seksiiseksi..
seksa mata nanti...

' SeLaMat BeKeRjA'










No comments:

Post a Comment