Powered By Blogger

Wednesday 2 October 2013

Mati Makan Kenduri


Aku memang cerewet bab2 makan...
Kalau kedai makan tue tak capai piawaian aku..
Memang takkan makan lar kat situ..
Fmly n bff taw aku memang cerewet...
Kalau makanan yg aku order tak habis..
Maknanya xkena dengan selera aku..
Pernah lar aku pie makan tempat biasa makan..
Nasi mentah..aku memang xmakan lar..
Nasib baik member aku abiskan..
Tak membazir...walaupun dia makn membebel
Kat aku..nonstop ok..
Aku bukan suka2 xnak abiskan..
Perut aku sensetip..
macam dia sorang ada perutkan..
Kalau makan nasi mentah..cepat sakit perut..
Pastu serik nak makan..
Pastu kena gastrik..
Trauma lar kononnya...
Sebab tue lar aku sangat cerewet bab makan..
Tetiba ada berita keluar pasal keracunan makanan..sampai mautlah..3 org x silap aku..
makan kat tempat kenduri kahwin..
Bila kita buat majlis atau makan2...
kebersihan makanan perlu diutamakan..
perlu makesure catering itu menjaga kebersihan..
Tuan rumah tak salah bg aku..
benda nak jadikan walaupun kita dah berjaga2..
masih lagi dalam siasatan pihak berkuasa..
kita doakan moga semua kembali sihat..
Marilah kita sedekahkan al-fatihah kepada mangsa2 tersebut..

No comments:

Post a Comment