Powered By Blogger

Tuesday 1 October 2013

Hari kejadian diri sendiri

Selamat Hari Jadi Untuk Siri sendiri..

Lahir seorang puteri jam 7.12 pagi pada 1 Oktober 1988..

Tentu korang kata poyokan wish bufday sendiri..

bagi lar peluang bufday gurl feeling lebih skit..


harapan aku untuk tahun nie..

harapan ker...impian lar... best sikit...

Moga kehidupan aku lebih dirahmati..

Moga kehidupan aku lebih diredhai...

Moga kerjaya aku terus berkembang...

Moga kerjaya aku sebagai PA terus berjaya dengan jayanya..

Moga  kebahagiaan dan kegembiraan mengiringi aku..

Moga aku dipanjangkan umur untuk berada di bumi Allah..

Moga aku dijodohkan orang yang dapat membimbing aku..

Moga kesihatan setiasa dalam keadaan terbaik..

Moga dimurahkan rezeki..

Moga impian aku dimakbulkan...

InsyaAllah..

 

Terima kasih Allah Engkau benarkan aku bernafas di bumi Mu ini..

Engkau benarkan aku menjadi hamba mu..

selama 25 tahun..





No comments:

Post a Comment