Powered By Blogger

Tuesday 1 October 2013

Love You Mr Arrogant TV3

Korang layan tak drama..
I Love You Mr Arrogant..

ala drama tv3...setiap hari isnin - khamis..
Pendapat aku..ok lar walaupun starting cam bosan sikit..
tapi lama2 macam..wah bila next eps..xcited over ok..
pelakon aku tak kenal..tak sempat nak kenal..
atau aku yg ketinggalan tak ambik taw
timbul pelakon baru pulak...pesatnya industri hiburan dinegara kitakan..
dan cite nie jugak diaptasi dari sebuah novel..
hasil nukilan Aliesha Kirana
rupa-rupa AK jugak merupakan seorang blogger..

 
suka lar aku dengan drama camnie..
dalam nak sweet2..ada jugak terselit keegooan..
geram nak dush2 si en Zafriel Irham tue...
emo terlebih nie...

gadis nama zaara tue comel jer....
aku semalam gigih nak taw sape sister yg comel itu..
namanya Zara Zya...pelik..
xpernah dengar punkan...
seb baik ada blog si AK..
dan aku google lagi last2 jumpa ini...

Biodata Profil Zara Zya

Nama penuh: Zainurul Razia Bte Mohd Zainuddin
Nama komersial: Zara Zya
Tarikh Lahir: 22 Oktober 1985
Tinggi: 153 cm
Berat: 42 kg
Kerjaya: Pelakon, model

Drama/Telefilem:  Tanah Merah (NTV7), Puisi Cinta Rubiah, Supermak, Tiga Budak Botak - Dua Hari Di Hari Raya, Selipar Jepun Suria, 3 Janji, Enigma, Wasiat Huda, Barat Ke Timur, Kisah Benar, Kudrat, Janji Kita, Suaramu, Kenduri Sakan, Bujang Sepah Lalalitamplom,
Sumayyah, Haryati2, Ais Krim, Roti dan Gol, KItab Rindu Terindah, Kampung Jaguh, Gerimis Yang Calar, Bilik No.13, Gila, Now And Forever

Teater:
Dan 3 Dara Terbang Ke Bulan
Lorong Neraka
Dari Bintang Ke Bintang


Sumber : LirikLaguMuzika
* gambar adalah hasil pencarian Mr Google


sape ek laki psiko tue..aku lupa namanya...
tengok lakonan dia..teringat r..pernah ada laki psiko dalam hidup aku....
sejibik perangai cam dia..
penat taw layan laki camnie..kita cakap A..dia cakap B..
boleh mendatangkan stress..

hanez suraya...kakak cantik yg selalu diberi watak noty2 gitu....
macam dalam citer nie..
cian dia..tapi suka lar tengok dia dalam drama nie..
cantik sangat...comel lak tuee..

aku tak suka mak si Zafriel...poyoss...
standard orang kaya..datin2 memang cam gitu..
cara dia bercakap..cara dia ketawa..
lepastue cara dia pandang si zaara...
geram nak sekehsekeh..
mintak jauh dapat MIL cam gini...

aku nak kena pie cari novel dia...
nak kena jadik koleksi nie..




No comments:

Post a Comment