Powered By Blogger

Sunday 20 October 2013

kisah cuti hari raya


haihaibaibai...
maap tidak berupdate..konon pakai tab untuk selalu update..
tapi hampehhh...plus pemalaskan...
aku taip jer typo aku taip banyak giler typo..
fedup lar ahdikkan...*alasan typo boleh diterima tak.
nanti ada masa aku update tak ingat ..
sampai korang muntah air...hahaha..*gurauu manja jer,,

aritue kan cuti panjang..cuti raya haji dikelantan 2 hari..
so ape lg ambik direct lar..rugi maa..bos cutikannn..
raya kali nie raya di kampung..dah lama tak balik kg kalau raya haji..
selalu raya kat kelantane ajer...siap buat open house bagai...
tapi kali ini kami balik lepehhh...
raya ke2 dah gerak pie kl..adik aku dah start class...pkul 8..
tak paham aku lecturer nie..tak bagi peluang cuti langsung..*eh..emo pulak..
sampai kt kl pukl 6.30pg cam gitu..bertolak pkl 4.00 pagi..
sampai jer kat upm cari masjid maw lelap sekejap..
adik aku abis kelas pukul 9 dia nak pie cari barang..
jadi berehat sebentar di masjid upm...
tido semalaman di kl..terus pie jengka hantar adik laki pulak..
dia ada latihan sukan..tournament kat terengganu..
jauh oykeh..apsal jauh sangattt...
sebab tue lar aku suka jalan highway yg ada rnr...*motipmakan aje..
time odw nak balik tue..ada rakan fb post bg tahu result yg exam bulan 7 haritue dah keluar..
bayangkan bulan 7 exam bulan 10  reslut kuar..
dah macam exam spm dahkan..
maklum lar 1 malaysia...
aku check..alhamdulillah 2 lulus 1 kandas...
aku bajet 2 kandas 1 lulus...*nasib baik tak mengena bajet aku tue..
soalan payah ok..walaupun berkaitan MO..
ari2 guna..tapi guna yg basic ajer..
aku dah lompat bintang...
epy sangat 2 lulus...syukur sangat..
walaupun 1 kandas...next year kita apply lg..
insyaallah pasti berjaya...
lepas nie ari2 kena praktis powerpoint...
aku jarang sangat guna...setakat basic ok lar..
soalan payah sangat..sangatsangat payah..
tapi xper kita cuba sampai lulus..


No comments:

Post a Comment