Powered By Blogger

Tuesday 8 October 2013

kata-kata semangat

Maaf sebab terabai seketika blog ini..
walaupun tahu korang tak menanti pun nak membaca blog nie...
tapi aku tetap akan terus berblog..walaupun kemalasan menguasai diri..
berblog lebih kepada kepuasan diri sendiri..meluahkan apa yang terpendam...
sebab itu kadang2 mengarut2 ...heee....sabor ajerrlaarr yerrr..

hari ini time tunggu a.edy (pengajarku)..aku berfb..biarlah ari2 mengadap fb kannn..
tengok ada coment..dari mantan bos aku...(nama jer mantan tapi still my boss for ever n ever gitu..)
meh aku copypaste..

' Saya doakan kejayaan utk Nadila yg saya kira saorang yang RAJIN, KOMITTED DAN TEKUN DIDALAM MELAKSANAKAN TUGASAN SERTA TANGGUNGJAWAB. Teruskan usaha dan langkah keramat dengan melebarkan alam FIKIRAN DAN KETABAHAN HATI SERTA PENUH KESABARAN. Sentiasa bercampur dgn orang2 yang berjaya. Expose to continuous learning. DOA KPD ALLAH SWT JANGAN SEKALI2 DILUPAKAN KERANA HIDUP INI PENUH DGN DUGAAN DAN UJIAN. Prof dr hussin '

terus i is sebak ualll...aku macam tergamam...aku rasa kalau dia cakap depan2 mahu berderu air mata keluar nie...maw sobsobsob depan dia...mase up kan entry nie..berair mata aku..hati tisu biasalahkan..

bos aku yang nie memang..selalu..bagi nasihat...bagi kata2 semangat...bagi aku pendorong untuk berjaya..bagi aku rasa macam aku boleh buat..aku mampu buat...aku kena buat...kata2 dia tue boleh buat kita lagi semangat...semangat dan semangat...

dia skunk dah pandai berfb bagaikan...jadi sekarang nie selalu post..coment kata semangat kat fb...rasa dekat jer walaupun dia kat negeri lainkan...kalau dulu sms jadi penghubung..skunk fb..canggih + moden bos aku skunk nie...dia dapat ipad...lepas tue leh pulak diorang install angry bird kat dia...boss...bos..(sambil giling2 kepala)..

bila orang tanya aku mana lagi best dato atau dr...dua2 ada kelebihan dia yg tersendiri..dua2 ada cara dia...dua2 ada gaya tersendiri...tapi dua2 suka buat PA dia nie kelamkelibut..PA dia jenis camtu..terima ajer lar...

tak tahannya..bos coment kat pict lame ok..tahun 2012..mesti dia main select jer tue...aku syak lar..hahaha..n dia panggil aku nadila ok..ikut nama fb...dia selalu panggil aku laa..laa..laa..kadang2 adila..adila..adila..

bos bila nak jumpa nie...nak makan masakan datin...hahaha...dapat PA kuat makan nasib lar kan...

jap aku up pict dia..1st time ambik gambar ngan dia...PA dia kan pemaluss sangat...(dushhdushh)








No comments:

Post a Comment