Powered By Blogger

Monday 1 October 2012

Hari Kelahiran ku yang ke


Selamat Hari Jadi untuk diri sendiri..
*buat lar sendiri sebab takade org nk buat entry untuk akukan..
Saya dah berumur 24 tahun....
*macam tak percaya...sebab muka matang tapi jiwa tetap muda...takmaw kalah..
Semoga segala urusan saya dipermudahkan oleh NYA..
Semoga umur saya dipanjangkan 
dan dikurniakan tubuh badan yang sihat walafiat..
Semoga apa yang saya hajati akan tercapai..
Semoga saya terus tabah menghadapi likuliku kehidupan..
Semoga saya sentiasa berada dijalan yang diredhai NYA..
Semoga saya dipertemukan jodoh yang telah ditentukan NYA secepat yang mungkin..
*harap tak over yang nie...
Semoga kehidupan saya makin baik..dimurahkan rezeki NYA..
dan tidak alpa mengejar kesenangan di dunia dan mengabaikan kesenangan di akhirat..

Terima kasih Ya Allah masih memberi ku peluang beryawa diduniamu ini..
amin
 

No comments:

Post a Comment