Powered By Blogger

Sunday 7 October 2012

Say byebye to alphard

Tajuk memang nak propa jer kan...hahaha....
Jangan salah paham alphard tue nama gelaran bagi si vanette kiteorang..
Sangat2 banyak berjasa kepada kami sekeluarga..


Dengan si alphard nie lar kami pie mana2...
Banyak sangat kenangan dengan si Alphard nie...
Boleh dikatakan membesar bersamasama dengan si Alphard...
Banyak sukaduka...
Kini si Alphard bukan lagi milik kami...
Dijual kepada jiran lama kami..
myb kalau rindu leh pie skodeng kat rumah jiran..
senang..dekat jer...


akak aku yang sangat overr...


mak  ayah aku....say byebye to buah hati kesayangan..


mak aku pasrah jer...sedangkan dalam hati...
aku dapat kete baru....macam i tak tahu..
hahahhaa..sukahati jerkan..

Kepada Alphard terima kasih kerana bersama kami dengan setianya..
Menjelajah hampir ke seluruh negeri dengan menggunakan khidmat ko..
walaupun aku selalu marahmarah ko aku tetap sayang taw..
Jaga diri ko baikbaik taw....
Moga ko gembira dengan tuan baru ko...
05 Oktober 2012
sobsob..sobsob..


No comments:

Post a Comment