Powered By Blogger

Thursday 19 December 2013

rozita che wan


Tajuk memang takade kaitan..xcuma nak bagitahu..

aku kebengangan...
rumah bos bakal stay tak siap lagiiii...still renovate.
memang lar bos masuk tahun depan..tapi tahun depan tue tinggal lebih kurang seminggu jer lagiii...
mahu tak risau...sebab apa2 aku akan berhadapan dengan dia dulu..
tiap kali pie tengok rumah tue...adohaiii..rase sampai tahap..kalau aku pandau..
n tahu aku buat sendiri..aku tak paham macamaner diorang buat kerja..
serah kepada kontraktor tapi silalar buat pemantauan...
aku tak maw dengar masalah...aku cuma nak make sure rumah tue  dah siap..
nak masuk perabot lagi..nak topup mane yang tak cukup lagi..nak macam2 lagi...
tapi apsal diorang tak paham..
arini pie tengok rumah lagiii...camtue jugak...frust lar aku..dah terkasaq sikit bahasa td..
bos besaq ko buat camnie..apetah lagi orang2 bawahan..
aku tak paham..apesal diorang ambik mudah..
aku nie sampai demam..sampai suara dah serak2..
nak ambik mc pun tak sanggup kalau kerja xsetel..
diorang relexxxxx ajer..

aku tak suka jadi kejam...
aku cuma nak bos puas hati jer..nak yang terbaik untuk dia..
dia datang tue..dia suka...dia puas hati..


okbai nak pie lunchion.

psttt..aku tengok gambar bulan madu che ta...bahagia tengok...kalau nak tengok ko google Beatifulnara...



No comments:

Post a Comment