Powered By Blogger

Tuesday 17 December 2013

Kisah Disember

Bulan Disember..walaupun tak ade bos..tapi still buzy menguruskan keperluan bos yang akan datang...bulan nie banyak berulang ke kb..tanah merah..cari barang..survey..ambik gambar...serius macam aku pulak nak masuk umah baru...pie pilih langsir..sangat mak2 aku rase...

arini nak pie beli kelengkapan yang kecil-kecil...2 3 tempat akan pie...arini aku mintak bawak van..sonang..semua sumbat..aku penat jugak pie balik pie balik kb..badan penat...memang lar orang kate..apsal aku yg pie cari keperluan untuk boskan..biasa2nya pentadbiran yang uruskan...aku paham diorang pun banyak kerja lain nak buat...tp diorang still membantu...aku pun tak tergamak nak serahkan bulat2 kat diorang...lebih2 lagi bos aku..pengalaman dengan bos sebelum nie banyak membantu...

satu lagi story nak cite..mantan bos aku ada singgah umah aritu..aruslah datang dengan permaisuri hati dia...aku pun terkejut...pagi tue call bgtahu dah odw..tanya umah aku yg mane 1...ada sikit cenderahati nak bagi katanya...sweetnya bos aku...datin nak guna sebab xtaw bila nak datang jumpa aku..tapi dato lar tak bagi...aloloo...suka buat aku terharu...

sekejapjer singgah..tapi sempat msuk umah..tapi aku tak sempat buat air...maklumlah umah bujangkan...banyak storymory dengan diorang...tapi xboleh share..rahsia pa dengan mantan bos dan wifenya..hheehehe..rase ade dkat 3 tahun aku tak jumpa diorang..terubat rindu...tapi kiteorang still berFB..yeah..akhirnya bos aku tue nak berFB..tapi aritu FB dia kena block sebab salah msuk psswd..kelamkelibut dia..suh aku tengokkan..siap bgtahu..i xdapat nak post ape2 dalam meeting atau aktvt i..hahahaa..bos2...lawak lar..

aku dengan bos tak sampai setahun jadi pa dia..tapi setengah tahun tue..macam2 aku belajar dengan dia..macam2...ragam manusia...konflik manusia...macam2 lar...dia banyak bg talk kat orang lain..jadi sedikit sebanyak..dia akan bgtahu aku dlu..lepastue kami akan buat peta minda...

Tapi apa yang aku tak sangka..kami still care each other..dengan wife dia pun sama...dia 1 dalam sejuta...tue jer aku mampu bgtahu..sikap dia yg sangat2 humble..sikap dia yang sangat chill..begitu dekat dengan kiteorang..aku rase bukan aku sorang jer yg berpandangan begitu..myb orang yang mengenali dia jugak..

sedihsedih..tiap kali cerita pasal dia mesti sdih..mesti sebak...k lar..nak sambung kerja...






No comments:

Post a Comment