Powered By Blogger

Thursday 6 June 2013

#putih-putih melati#hanya aku#kita


putih-putih melati...siapa yang baik hati pastiku terima...lagu yang aku suka..aku suka...nak karok lagu nie....

hanya ku yang mencari rembulan masih ada...ost teduhan kasih..cite nie best sebab..pendapat aku...boleh jadi contoh kepada kita..walau ko diuji dengan pelbagai ujian..tuhan tetapkan akan hadirkan sesorang untuk membantu ko...n aku suka lakonan addy putra....'adam..papa dah balik..'...sangat macam alahai...meruntun jiwa...

ku tak mahu berpisah..kerana hati masih sayang padamu..cite aku sebnarnya isteri dia aku bukan lar tengok sangat pun..sebab dia jam 9pm..i tak sanggup nak tunggu...tapi cite nie pun ok lar..best...

mesti ada yang kata..ohh..jiwang minah nie...tak ade lar jiwang mane pun kan..cuma.. sikit2 ajerrr..

eh..lama tak upload pict syok sendiri..tak sempat nak buat watermark...meh i upload takut2 uolss terlupa muka aku....motipnya....hahahhaaa...


No comments:

Post a Comment