Powered By Blogger

Monday 1 April 2013

April 2013 #apa bikin

Assalamualaikum....

April sudah.....bye2 Mac...Banyak hal yang berlaku sepanjang 3 bulan pertama di tahun 2013..
Program di universiti sudah comfirm macam2 yang dirancang..antaranya amanat naib canselor..2 3 ceramah isu-isu semasa...audit dan audit...program PM di kelantan..program TPM..program KSU..dan program-program yang macam2 lagi....

serius...agak penat...tapi aku happy sebab dapat jumpa mereka...antara yang berjasa di bumi malaysia...aku happy jugak sebab dapat kenal orang2 baru dengan erti kata lain..member baru...bukan pakwe baru ok...tapi kebanyakannya yang berumur..tapi tetap segak bergaya..hee..tak bermaksud apa2 pun..aku suka tengok orang lelaki yang memang menjaga penampilannya..

dan  berkaitan pengesahan jawatan aku...akhirnya...akhirnya...aku terima surat...pada 31 Mac 2013..Tuhan saja yang tahu bertapa gembiranya aku..betapa bersyukurnya aku...Ya Allah...terima kasih kerana memudahkan segala urusanku...walaupun banyak rintangan..walaupun kena tebalkan muka call sana..call sini..aku redha sebab hasilnya tidak sia2...alhamdulillah...

aku berharap hari-hari mendatang..segala urusanku.segala hajatku..dipermudahkan..InSha Allah..dan aku berharap..aku akan lebih tabah..lebih menyahut cabaran..lebih mendekatkan diri dengan-NYA...InShaAllah..Satu hajatku aku nak sambung study...nak memajukan diri,,aku harap segalanya akan dipermudahkan...

'Ya Allah Ya Tuhanku..
Engkau permudahkan segala urusan hamba mu ini..
Engkau murahkan rezeki hamba mu ini..
Engkau berkatilah kehidupan hamba mu ini..
Engkau panjangkanlah umur hamba mu ini..
Engkau pandulah hamba mu ini ke jalan yang benar dan diredhai
Engkau buangkan sikap negatif dalam diri hamba mu ini
Engkau sisipkan sikap-siap positif dalam diri hamba mu ini.
amin..'


No comments:

Post a Comment