Powered By Blogger

Monday 25 March 2013

Zaman Mudamudi#buti'mstillyoung


Saja nak tunjuk pict mudamudi..zaman study katanya...
Banyak kenangannya..meh lar kita layan..

masa nie part 4..1st date ngan mamat sebelah tue...n 
kebetulan baju sama.lebih kurang sama colour..
part 4 aku dah kembali single so sukhati ai lar nak kuar ngedate ngan sapekan..
hakktuuuiii i kan..
skunk dah jadi suami n bapa budak..
sebab kisah lama jadi kita ubah sikit wajahnya...
 

nie pun pict time part 4...menyewa kat luar..jadi hari2 makannya di luar..
kedai faveret aku n geng's..abag char kuewtiaw..
 
 nie pict time part 2..dinner kursus aku..muka banyak suciii oo..
masa nie..aku sangat lar sopan..tapi bukan bermakna sekarang tak sopan ok..
tak maw salah anggap..


muka bahagia dapat makan n time nie ngedate ngan mamat tue jugak..
kehidupan part 4 aku bnyk lepak dengan dia..
 
 time nak kuar pie bandar kot..wajib ada pict syok sendiri..

n ngan mamat tue lagi...nie kat tc..*oo..tetiba teringat time itu...
tapi semua itu cerita lama..
kami still kawan w/pun dia call aku malas nak layan..
 *bajethotsangat
ada isteri..ada anak..
so lu pikir lar sendiri..tetiba emoo pulakss..
nanti aku cari gambar2 mudamudi..

No comments:

Post a Comment