Powered By Blogger

Monday 21 January 2013

monday bluessss


tajuk seperti biasa tiada kena mengena...
...............................................................................
aku stress..sebab kesayangan aku merajuk  dengan aku...
eh..tapi sepatutnya aku yang merajuk..tapi terbalik sudah...
kesudahannya aku yg kena mengalah..
sebab apa.xperlu cite..hal laki bini..eh..tetiba lak kan.:)
dah lar jauhkan...suka benor merajuknya...
berjiwaraga nak pujuk lak tue..
tapi.......
aku jumpa sesuatu...
ingat nak mms jer pict nie kat dia..
pengganti diri..wahh..memang xade kena mengena langsung...
hantaran kahwinku....
lepas kahwi..kita makan hantaran nie jelar..
apo yang adoo..hahaha...
ko adooooo....
tambah note sikit...

sayang..sila lar makan sampai boncit...
takmaw merajukmerajuk...
 
^__^
 


No comments:

Post a Comment