Powered By Blogger

Wednesday 16 January 2013

mesej untuk ku...

Tajuk yang sangat propaaa..hahahhaaa...


Disebabkan adik aku nak guna phone lama..aku terpaksa mendelete mesj2 yg tidak berkaitan..
kang kantoi lak..bile check mesj2 lama..kelakar..sedih..n takde perasaan...eh..ada jugak tue..
Antaranya mesej2 aku ngan si mimi...kawan kat poly..urm..dah lame xcall dia...yeah masing2 buzy melampau...aku lar tue..huhuhu..mesj2 yg best2..macam ucapan raya..kata2 semangat..memang aku xdelete kalau yg best2 tue..

mesj aku ngan bos..dato nie kalau dia mesj..habis semua nama dia taip....contohnya macam..nak adakan mesyuarat..ko tahu dia taip camner...YBhg hj yi/Shah/kak ani/adila..meetng sekian..bla..bla..adila  sila sediakan..bla.bla..lebih kurang camtue lar...bila baca mesej bos..teringat kat dia..dah lama aku tak jumpa dia..tp kami still ello..ello..

lepas tue mesej ngan scandal2 kan..haa..banyk sangat scandalnya..dulu lar..bajet artiiisss sangatkan...sekarang aku dah insaf...biasa beb zaman kegelapan....gambar2 pun aku dah delete...aku dulu terlebih mesra...semua nak try....maapkan sy yg dulu...

dan mesej yg paling best..yg menjadi permulaan aku menjejak kaki ke UiTM..pada 17/12/2009 jam 12:56:31..Djemput hadir temuduga pd 23/12/2009(rabu), 8.30 pg,bilik mesyuarat profesional, UiTM Kelantan, Kampus Machang daripada AR pentadbiran aka en din..aku terima mesej time aku ngah keje kat UTMKL..aku tak caya aku refer kat kak ainon..pastu dia suruh call nak mengesahkannya..takut kena tipukan..disitulah bermula segalanya....

mesej aku mintak duit time study ngan bapak aku..masih ada lg..hehehe...motif save pun aku tak pasti..tapi aku syakkan..aku save sebab nak tahu dalam sebulan tue bape banyk aku mitak duit ngan fmly..duit ptptn ada..tapi aku dapat sikit jer lar..mane cukup..time study asyk makan+berjolikan..

aku sangat pemalas giler nak delete mesej2..sebab aku rase buang masa nak pilih satu2..kalau dah dasar pemalaskan...apo nak dikato..jadi bila dah memory full..baru menggigihkan diri mendelete mesej2 yg tak masuk akal..


No comments:

Post a Comment