Powered By Blogger

Thursday 28 February 2013

terima kasih cikgu...baca ala-ala upin ipin..


jengjeng...hari ini aku terima coklat...sangat yummy...aku makan sorang jer k..tak share langsung...dasar tamakkan...coklat pemberian hamba allah nie...tanda terima kasih dia...sebab tolong dia dapatkan sign bos..tapi tue kan tanggungjawab aku..tapi dia berkeras nak bagi...aku tak paksa taw...mungkin dah rezeki aku...syukur..

aku bukan jenis yang mengharapkan balasan bila aku buat kerja...sekadar ucapan terima kasih dah memandai bagi aku...tak kisah lah kita kenal atau tak kenalkan...aku akan bantu selagi aku boleh bantu...
In sya Allah..kalau tak dapat ganjaran di dunia..di akhirat nanti pasti ada...

Tapi realitinya sekarang nie..ucapan terima kasih sukar sangt nak diungkapkan..yeah.bila makin tinggi jawatan org tue..bila kekuasaan menguasai...bile keegoaan mengatasi...perkataan terima kasih sukar diucapkan...seelok-eloknya ucapkan lar..sekurang-kurangnya mereka akan rasa dihargai...sekadar pandangan...

'Berpijak dibumi yang nyata'


No comments:

Post a Comment