Powered By Blogger

Monday 25 February 2013

Dipagi hari #25022013

Assalamualaikum dan Selamat pagi...

Selamat bekerja pada yg kje pada ari isnin dan selamat meneruskan kerja pada yang start kje pada hari ahad...huahua..aku lar antaranya.....hujan-hujan dan hujan lagi...bos suh buat meeting bulan nie jugak...nie yang tetiba nak wujudkan tarikh 31 di bulan 2...minit tak siap lagi..bape kali tertangguh sebab program terlampau banyak sangat....walaupun aku hanyalah disebalik tabir sahaja.....

Esok ada exam untuk elaun dwibahasa...cuak ok....lama dah tinggal trengkas dan shorthand...jadi kena bukak kitab balik...aku guna jugak..tapi ayat2 yg simple boleh lar...yg tetiba teringat..hehehe..wish me luck...
Ada dua rencana..bentuk surat dan rencana...80psm dan 100 psm..BM dan BI...aku rase aku target tang BM jer...kalau lulus dapatlar elaun rm80 untuk 80 psm..kalau rm100 untuk 100 psm..ingat nak halfday arinie tapi entah dapat entah tidak.....afeninggg....

ok lar..pepun..moga hari nie dan seterusnya urusan kita semua berjalan lancar dan dipermudahkan-NYA amin....musim2 hujan nie hati2 yer..jangan pandu laju2....semua orang nak cepat....


No comments:

Post a Comment