Powered By Blogger

Friday 11 May 2012

Pelamin anganku..


Salam...sekarang musim kahwin.....invite kat fb tue..majlis kahwin org jer..majlis kahwin sendiri..entah bile...heee....Insyaallah..semua orang nak kahwin cuma lambat atau cepat ajer..sama gak ngan aku...sape xmaw ada family sndirikan....nak kahwin senang nak tuuuut pun senang...tanggungjawab besar bila seorang lelaki dah jadi suami dan seorang perempuan menjadi isteri....banyak kite kena pikirkan.....dan persediaan fizikal..mental...banyak ooo...law boleh nk kahwin sekali jer seumur hidup....ok lar meh cUci mata pict pelamin yg berkenan dimata aku.....mana taw kowrang yg nk kwin leh gunapakai...


bluees...faveret colour aku....very simplemimple....nice...kelainan dia pada bola-bola api ..


 pelamin yg nie pun cantik jugak...tak serabut pun kan...


 yg nie pun..tp bunga bnyak sngat.....tp tetap cantik...untuk pinky2 boleh ajer...


yang nie pun cantikkk....xpernah lagi jumpa org buat pelamin camnie.. tp cam pelamin tunang ok kot..


 serius...yg nie nampak grand sangat....meletupp sangat..merah hitam putih...
law fresh flower memang lawa lar..tp ongkosnya pun besar...

 

nie pelamin macam konsep taman....like10000x..

kebanyakan org punya pelamin cam gini lar...


putih itu suciiii..hehehhe...

simple ok.....tp aku rasa cun untuk tunang...

pelamin diluar yg sngat pinkyy...

cunnn...tp pelamin duduk lar....cantik2....

ungu+putih = sweeeett gitu..

nie pelamin lam umah.....n aku pasti tue real punya daun2...

nice...>_*

siap pilih pelamin sape yg nk kahwin nie.....ko?akU??aku???
bergantung pada jodoh....semuanya perancangan-NYA..insyaallah...
kita hanya mampu merancang tp penentuannya hanya DIA..

p/s : pict hasil carian mr google...






No comments:

Post a Comment