Powered By Blogger

Tuesday 24 April 2012

siapa mereka!!

 kaMi bukan artis nak kowrang kenal2 tp sukehati aku lar blog aku kan...hahahhaa...nie along aka tQahpanda...baru abis stdy lam bidang kulinari.....suka buli aku...tp kekadang confius jugak...sape buli sape kan...hahahaha...umur setahun tua dari aku.....tp ramai orang kata aku nie kakak....myb nampak aku lg matang kot....n diorang kata aku lg garang...garang2 sayang oykeh.....law dia ada kat umah ko x payah isaw sal makan...ko main order jer ngan dia...tp bgantung pada mOod jugak nie...

 nie yg paling tak cUn...wakakkaka....
aku terima diri aku seadanya....pasal aku x yah citer..nanti aku di entry khas ok....

 nie uda @ tyrah....dia pun ada blog jugak tp aku lupa lak name blog nya...masih stdy.....n suka benor pau aku....pie mane2 aku slalu ngan dia...sebab dia pun suka bjalan...dia punya pemikiran kadang2 lg matang dari aku....slalu jugak gaduh ngan dia....umur dia 20 law xclap aku....lupe derrr...ramai orang kate muka kami same..acuan yg same arus lar same..cuma aku lg cun r dari dia....xmawkalahtue....

 
 din aka afif.....afif tue panggilan budak2 kat rumah aku....baru lepas spm...n skunk bekerja sambilan di kopitiam...Ohh..sngat bosan bila dia xade..sbab dia lar yg slalu aku ajak law nk pie mana2...jarang mintak apa2 ngan aku..tp law sekali mintak..2 3 barang jugak....pengsanjap....seorang kaki bola...futsal n mcam2 lg...nanti lepas dia dapat mane2 ipt..xade lar geng aku....huhuhuhuhu..

 azam aka adik....adik bongsu aku lar nie....upsr tahun nie....sangt manja dan ngade2...suka baca komik yg entah pape...nie pun peneman aku bile aku keluar pie mana2...tp kena rasuah skit r...hehehehehe...suka makan cam aku jugak....kaki bowling.....

No comments:

Post a Comment