Powered By Blogger

Wednesday 18 April 2012

It's me !!





pict @ mcD jusco wangsa maju

Assalamualaikum.....

setelah berbulan2 cuba sign in...skit2 error...skit wrong password...nampak sngt jarang update citer2 kan...aku lebih skarang nie lebih foKus pada kje...silatermuntah..akhirnya aku buat blog baru jer..baru puas hati aku...yelar time aku nak update..n bekesempatan nk update...xleh nk sign in...tension tawwww...yelar sjak aku bblog nie....kat sini tmpat aku curah sgala masalah aku...kat sini gak tempat aku kongsi sukadukapahitmanis.. sangat over..hahahhaa...

w/pun blog aku yg baru nie xsehebat dulu...tp hebat ker..followers pun ciput ajer.....aku pasrah n redha..sebab nanti aku kan slow2 belajar kembali cara2 nak menceriakan blog nie..seperti tuan dia...harapan tinggi menggunung nie..hehehe....n kalau diizinkan dh xmaw ketepikan blog aku nie...aku try oykeh.....

nie link blog lama aku.....yg xbape nk lama tue..http://nadilazhar.blogspot.com...blog aku yg dulu bnyak mengarut2.....heheehe...xper aku punya blog kan..kan...aku harap blog baru nie akan lebih berinformasi....



No comments:

Post a Comment