Powered By Blogger

Thursday 12 September 2013

hari jadi sahabat kita

Korang nak tahu tak...ada 1 tarikh tue memg aku ingat..seminggu sebelum tiba tarikh tue..asyik lar ingat..smpai lah 1 hari sebelum tarikb tue..still aku ingat....tapi bila tarikh tue aku bolh terlupa....aku sedar bila tengok wechat dia...nasib dah xd pape kalau tak terus clash..hahaha...aku pun  tak taw camner leh tetlupa.., buzy sangat...
Sebenarnya 12 sept bufday kesayanganku...
kesayangan sangat...sampai terpisah sudahh..
Apa nak buatkan jodoh xade..
Pepun..aku doakan dia bahagia..epy dengan gf dia
Berjaya dunia akhirat..kahwin jngan lupa jemput aku..nak jugak tuee...n kata2 terakhir mungkin dari aku untuk dia...
'Persahabatan yg telah kita bina...kasih sayang mengiringi perhubungan kita..moga kita kekal menjadi sahabat..walaupun tak semesra dulu..walapun tak seceria dulu..moga kita kekal sebagai teman tapi mesra..love you 'sahabat'..thanz selama nie sudi menjadi teman suka duka saya..'
Epy bufday awk..

No comments:

Post a Comment