Powered By Blogger

Sunday 14 July 2013

Diari Ramadhan

Salam semua..

Puasa ke idok nie..moga bertahan sampai berbuka..

Pada yang diberikan 'CUTI'..sila hormati yang berpuasa ini....kalau tak ...#dushlajulaju

Best menengok orang update pasal makanan berbuka dan bersahur...

melelehleleh air liur cek nie....sodapsodap dipandang..walaupun telur kicap u..#glurpppp...

aku xade gambar berbuka..bersahur dan seangkatan dengannya..

nak refresh balik..berbuka pertama..masak..berbuka kedua masak..berbuka ketiga..masak..

berbuka ke empat..masak nasi ajerr..berbuka keempat...donno lagi...

aku stress sebab masak xleh rase..lepas tue mulalar rase down dgn masakan sendiri..kurang rasa...

nak beli kat bazar ramadhan aku memang cerewet...aku pernah keracunan...bila dah keracunan..

takut nak makan lepas tue mulalah kena gastrik...tapikan pelik tak kuruskurus...acaner...

Tahun nie..berbuka di café along...sape yang tak tahu akak aku ada bukak café...so ari2 aku akan

menapak kat situ..lebih kurang 7 bulan beroperasi...walaupun macam2 dugaan..

Alhamdulillah...moga rezeki kami sentiasa murah dan diberkati Allah...

oh yeah..aritu aku ada apply untuk exam JPA bawah skim aku..n tempat exam nun di UKM Bangi..

jauh bebenor..dah lar bulan puasa nie..tapi takper kita ambik berkat bulan ramadhan..

moga semua yg menduduki exam kali ini..lulus dengan jayanya...amin...

aku pie dengan kak yan...naik kete...nak pie ngan flight..tapi bila piker nak bergerak kat sana nanti

payah..so kami decide naik kereta..bertabahlah nak sampai di bulan yang mulia ini..

wish me luck yeah....

korang dah decide raya mane tahun nie..?ayah aku ajak balik Pahang dulu n lepas tue Johor..

tapi kami nak balik Johor..sebab tahun lepas dah raya kat Pahang...nononono...

cuti raya korang dah apply...?aku tak lagi...tak tahu lar tahun nie bape lame leh cuti..

tahun lepas tak silap aku..tak sampai seminggu pun..sobsob....

ok lar..aku nak sambung kerja pulak...

n disertakan gambar gojes n cun kami....#angkatkening..


No comments:

Post a Comment