Powered By Blogger

Wednesday 28 November 2012

Majlis Kahwin siri 1



Tajuk memang propa sangat..nak bersiri bagai...hahahaha..lama rasa tak berupdate....Macamaner nak jadi blogger tegar la cam gini gayanya..story banyak tapi xmampu nak update..sebab kebizian yang melampau...tapi banyak buat2 bizi lar.....muehhhhmuehh...kerja memg mengadap pc tapi tetap tak mampu nak mengupdate...

Ok2..sebelum meracau lagi jauh...baik kita terus kpd tajuk yer...wah tetiba skema...hehehe...Majlis kahwin yang dimaksudkan ialah majlis makcik aku...aka m'lang aka..adik bongsu ayah aku...tapi jngan tanya aku sebab apa pgil m'lang bukan m'su...sebab aku pun tiada jawapan untuk itu....tapi aku syak sebenarnya aki n wan aku plan nak ada anak lg lpas kelahiran m'lang tapi xtercapai..agak2 leh terima tak..hahahaa..
pose lagi yer...
Sambung balik...bakal p'lang aku ade lar org area lipis jugak..jadi feeling makan angin tue tarak ade...matik aku law m'lang aku baca nie...tapi dekat2 pun ok ape tak perlu susah2 nak cari hotel..nak pikir pasal duit minyak..tol bagai..kira ada pro & kontra lar..tapi aku balik kali nie..family kami check in hotel...sonang...rumah comfem penuh...tapi majoriti makcik n pakcik aku yg lain ambik hotel..nak bagi pengantin berdua-duaan...aku agakjer..heehe..
si kakak aka aina..sepupu aku..sangat rajin oykeh...boleh wat menantu pilihan..:)
 Majlis berlangsung pada 16-18 November...sama tarikh dengan anak bos aku kahwin...n sama tarikh jugak dengan mesyuarat bos2 di kelantan...hati aku dah berbelah bagi...sebab mesyuarat bos2 itu....tapi xkan aku xbalik kan m'lang aku kahwin..so dgn xrelanya i balik jugakkk ker lepeeehh itu....w/pun aku dh start cuti tapi seolah tak bercuti sebab ade jer call masuk..nasib baik lar..dokumen berkaitan aku angkut bawak balik kg...
Majlis akad nikah berlangsung pada 16 Nov, jam 6ptg..lewat kot...nie gara2 tok kadi pie nikah kan pasangan kat masjid...nasib baik pengantin maintain cun...n anak2 sadara pengantin cun jugak...heee...nak jugak tuee...kami menunggu dgn tabahnya ko....walaupun dah panas bontot...lama sngt duduk...tapi akhirnya alhamdulillah..meke selamat dinikahkan berwalikan aki aku sendiri...korang layan lar gambar masa akad nikah...tue pun aku skip2...wink*

kunci penginapan kami...serius sangat british..

ibu n m'jang & m'uda

cik li & ammar


kegedikan terserlah

pengantin bersama dayang2nya



pembatalan air sembahyang



sebahagian hantaran pihak perempuan

orang jauh johor nun sanaa...





Rumah rehat..dari tahun 1922 lagi...



kami nak ke dewan melihat persiapan...





hantaran kedua-dua belah pihak..



belah pengantin permpuan di dewan jubli

Gambar di dewan next entri yer....:)
sorry gambar berterabur...dasar pomp p****S...

No comments:

Post a Comment